B2C-handel

Fremtidens digitale handel

Hos CAG Ateles jobber vi daglig med å skape og utvikle fremtidens digitale handel.

Vi har erfaring med å forenkle, tydeliggjøre og forbedre handleopplevelsen sammen med våre kunder, for å nå forretningsmål som økt konvertering og høyere gjennomsnittlig ordrestørrelse.

Vi følger kontinuerlig de nyeste trendene og utviklingene innen B2C e-handel og deler denne kunnskapen løpende med våre kunder. Ved å holde oss oppdatert på endringer i markedet, ny teknologi og forbrukeratferd, hjelper vi deg med å ligge i forkant og ta beslutninger som styrker din konkurranseevne.

Erfaring

CAG Ateles har en lang historie med å jobbe med B2C-kunder i ulike bransjer.

Vår strategiske kompetanse bygger på mange års erfaring innen B2C og detaljhandel, både fra kunde- og leverandørsiden. Dette gir oss en dyp forståelse for markedets behov og utfordringer.

Denne forståelsen tar vi med oss inn i hvert nytt partnerskap for å kunne tilby løsninger som både er gjennomprøvde og nyskapende.

Maria Wallmark, Nettredaktør Gleerups

Maria Wallmark, Nettredaktør Gleerups

"Å åpne opp for direkte salg til privatpersoner er et stort steg for oss. Med støtte fra CAG Ateles har vi ikke bare forenklet handleopplevelsen, men også gjort vår e-handel mer tilgjengelig for alle."

Plattformer

Vi spesialiserer oss på å bygge e-handelsplattformer som ikke bare optimaliserer design og funksjonalitet, men som også tilpasses kundens merkevareidentitet og forretningsmål.

Med vår ekspertise innen Adobe Commerce og Pimcore leverer vi løsninger som støtter både enkelhet og fleksibilitet – egenskaper vi vet er viktige for våre kunder.

UX-drevet utvikling

Vi tar alltid utgangspunkt i kundereisen når vi jobber med å forene UX-design med datadrevet optimalisering.

Ved å analysere "points of pain" (utfordringer) og "points of gain" (muligheter) i kundereisen, forbedrer vi kontinuerlig brukeropplevelsen og maksimerer konverteringen. Vi implementerer endringer og tester strategier som gir brukeren en intuitiv og engasjerende opplevelse.

Omnikanal

CAG Ateles har også sterk kompetanse innen omnikanalstrategier. Vi skaper løsninger som tilbyr en sammenhengende opplevelse uansett om sluttkunden handler på nett eller i butikk. Våre systemer er bygget for å støtte en kundereise på tvers av flere kanaler – en stadig viktigere faktor for B2C-selskaper som også jobber med B2B og/eller forhandlere.

Kundereisehjulet Faser: Discovery, Research, Conversion, Delivery, Post Sale

Kontakt oss hvis du vil vite mer

Sverre Øier, Country Manager

Sverre Øier
Country Manager
CAG Ateles
+47 215 44643
sverre.oier@cag.no

Jan Engström, COO

Jan Engström
COO
CAG Ateles
+46 705 52 55 89
jan.engstrom@cag.se

Kundehistorier

Her er noen av kundehistoriene vi er spesielt stolte av. La deg inspirere av hvordan vi har hjulpet andre kunder med deres utfordringer.

Gleerups

Gleerups

Gina Tricot

Gina Tricot

Maxbo

MAXBO

Gant

Gant

Les mer om våre tjenester og hva vi kan gjøre for din e-handel.